dissabte, 2 d’abril del 2011

Estic ben informat!

Estic ben informat! …. Però em pareix que me la volen clavar!….


Estic bocabadat, cada vegada els entenc menys! Açò ho dic perquè he llegit  als dos fulls doblats que l’oposició municipal (per única vegada) m’ha deixat a la bústia, coses sobre l’atur que em fereixen la intel·ligència: diuen que entre Zapatero i Jacobo ha pujat l’atur al poble quasi bé multiplicat per set des que a ells els van tirar fora per incompetents. Jo sóc un ciutadà informat, i sé que el responsable de tots els temes de treball, i també de l’atur a la Comunitat Valenciana és el Molt Honorable Senyor President de la Generalitat Valenciana, del mateix partit que l’oposició municipal a les Coves, el qual té totes les transferències sobre aquestos temes des de fa molts anys, i és per això que tot allò que ens passa als valencians sobre el treball i l’atur li ho devem a aquest senyor de nom tan llarg, (per allò que fa, però sobretot pel que no fa per immobilisme) perquè els anys anteriors a la crisi, quan el treball eixia de baix d’un bolet, aquest senyor, i la seua cleca, deien a b oca plena que eren els millors gestors d’Espanya, que la Comunitat era un paradís de treball i riquesa…. doncs per lògica, ara en temps de crisi han de ser conseqüents, i ben nascuts, i gestionar l’atur i el poc treball que hi ha de la millor manera possible, i no tirant balons fora… com aquell xiquet que està sol a l’aula, fa una malifeta i diu tot convençut: “jo no he sigut... segurament són els altres”. Quina poca vergonya!
Però el millor encara estava per aplegar, després de veure la contraportada amb aquells gràfics de barres tan colpidors, si et vols deixar enganyar encara més, llig la portada: al maig quan governem portarem treball a les Coves… txe! Caracollons, tant com voleu a la gent del poble, no espereu al mes de maig, porteu-lo ara mateix, o despús-ahir encara millor,pel bé de la gent que tant voleu, no us feu de pregar, porteu treball per a tots, i per a vosaltres també, que ens escasseja a tots… ara que ben mirat tots els governs conservadors del món també la passen magra (França, Alemanya, Itàlia, Regne Unit, Irlanda,...) i jo em pregunto: els covarxins conservadors, en sabran més que els grans països? Ondia! Que els ho diguen a tothom i també al Molt Honorable, i farem un món feliç. Però quan diuen que portaran primer “treball per als de casa”, ai, ai, ai,... no me seais malos! Qui són els de casa?... Els familiars?, Els amics?, Els del partit?, Els del poble? Ahí jo ja em perdo, perquè al poble hi ha gent (segons ells) de pata negra, hi ha gent del poble que no els votaria mai, hi ha gent del poble forastera i denunciada, hi ha immigrants que de cara a les eleccions se’ls promet treball, però seran de casa després de les eleccions quan ja els hauran votat? Tant de bo que el pamflet el van escriure en castellà, que és la llengua que els immigrants més dominen, i que s’ho llisguen i que opinen, perquè molt clar a qui donaran eixe treball que el portaran a carretades per la carretera de Castelló, no està…però voteu-los i sabreu com governa una dreta desenfrenada, desinformada, butxaca foradada i enamorada de les subvencions (tot ens ho faran gratis, perquè els més rics que són ells, pagaran molts impostos i als pobrets ens beneficiaran)… o ja han dit amb la boca mig tancada, que caldrà que tothom pague la sanitat i l’educació,… ai, ai, ai, no me seais malos! Que se os ve el plumero!
                               Un bocabadat que us llig i us mal interpreta, però no ho faig aposta, eh!