dimarts, 17 de maig del 2011

Sense informació

Falten pocs dies per a les eleccions i jo encara continue esperant  que el Partit Popular em done el seu programa electoral. Només m'han donat el de JNP. I a eixe partit hauré de votar, a més ahí tinc amics. Però això no ha de ser raó suficient. M'agradarie tindre tota la informació i poder comparar les dues propostes electorals.
Ja sé que es pot vore per Internet, però no en tinc. Si que el puc demanar a la meua veïna, però això ho és. Però jo voldria tindre el meu.
La poca informació que m'ha  aplegat del PP, és bona, però insuficient. Per fi sé qui és el famós, l'esperat, la gran incògnita: el número dos. Em refereix al número dos que va darrere del número u. Bon xic, sí senyor. Bondat: qualitat de qui s'inclina en fer el bé. (També qui inclina bé el coll, assenteix i no dóna problemes) .
I del poc que sé d'este partit, hi ha una cosa en la que no estic d'acord. Els que al matí es queden al llit dormint, no és perquè estan a l'atur, és perquè són malfeiners. Malauradament sé de què parlo. Perquè jo sóc un parat i tots els matins em llevo d'hora. Però no dels que JNP ha creat al poble. Parat a seques. Però parat amb molts agreujants, sense carrera, en massa anys i poca ajuda familiar que em garantisca el plat a taula tots els dies. Així que m'he d'espavilar. No em puc quedar al llit ni tan sols el dia que plou. I això que la imminent victòria del PP a les Coves ens traurà de l'atur, no em dóna esperança. Més be em dóna por. Com por em donen estos encorbatats de València que busquen a algú que tinga prou ambició com per a col·locar-li les fàbriques que no vol ningú. I així no es poden fer tractes. Prefereixo  menjar figues i preservar la salut dels meus fills, quan els tinga
El cas és que segueix sense informació del programa electoral del PP. No sóc de l'equip de govern de JNP, ni de la Plataforma Antiabocador de residus tòxics i perillosos, que tant ens va fer guanyar a uns i tant va fer perdre a altres. Tampoc sóc ningú d'eixos denunciats, culpables de no ser culpables.  Així que no trobo explicació. Tinc amics entre la gent de JNP i prou... Però... Voleu dir que això que, ni és pecat  ni és delit,  es raó per a relegar-me a la invisibilitat? Ja ho dia el meu iaio "No ens hem de significar.  Els que es van significar ho van passar molt malament, fill meu “. Ell,  pobre,  que va viure tota la vida cagadet de por i amb cura de no significar-se. I ara el seu net  ajudant i col·laborant alguna volta en coses que fa  l'Ajuntament, a  jornal de vila, tirant una maneta als amics que estan de feina fins el cap. Güelo, ja m'he significat i ara castigat!  Ignorat!, rés!  De mi no volen ni  el vot.
Bo, si  puc votar. Jo de moment visc al poble, així que hauria d’estar al cens. Encara que no ho he comprovat. Li van dir a ma mare que: En primer lugar tiene que venir en persona  su hijo.  Doncs bé, la llei és la llei, però per a tots,  per a als cristians i per als ortodoxos.
Pot ser esta nit, fan una altre repartiment  dels programes que els han sobrat i em toca a mi. I si no, a votar a JNP, no conec altra alternativa. Millor dit, no volen que conega una altra alternativa.
I demà serà un altre dia. Però de quedar-me dormint perquè estic a l'atur,  res. Seré tot el que vullgueu, de JNP, significat, aturat, invisible per al PP de les Coves,  però no malfeiner.